Spletno mesto uporablja piškotke, da lahko razločujemo med obiskovalci in izboljšujemo delovanje strani. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

Dostava in vračila

Dostava:

Naročeno blago vam dostavi Pošta Slovenije. Stroške dostave krije kupec in se zaračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za naročila v skupni vrednosti nad 50 EUR (skupaj z obračunanimi popusti) stroške pošiljanja krijemo mi (velja samo na območju Slovenije).  Po predhodnem dogovoru  lahko naročeno blago prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja ali odvisno od navedenega kraja dostave, blago sami dostavimo.

Dostava pošiljke s Pošto Slovenije se vrši pretežno v dopoldanskem času, razen če izberete dostavo po 16-i uri (te opcije ne omogočajo vse pošte v Sloveniji). Omenjeno storitev vam Planet psov zaračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Blago vam dostavimo v roku 1-5 delovnih dni. Večina pošiljk je odpremljenih isti ali naslednji delovni dan od oddaje naročila. V primeru, da naročenega artikla ni na zalogi, je rok dostave po dogovoru. Izjemoma si pridržujemo pravico, da odstopimo od izvedbe naročila, če artiklov ni na zalogi oziroma jih zmanjka pri dobaviteljih ali če ugotovimo plačilno rizičnost kupca.

Vračila:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ta rok prične teči naslednji dan po dobavi blaga. Potrošnik odstop od pogodbe sporoči na e-naslov prodajalca: info@planetpsov.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je kupcem na voljo tukaj. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu pogodbe. Po tem, ko kupec odda pisno sporočilo o odstopu od naročila, je blago dolžan v 30-ih dneh vrniti ponudniku, nepoškodovano, v originalni nepoškodovani embalaži in v nespremenjeni količini. Kupcu v primeru odstopa od naročila vrnemo kupnino na njegov transakcijski račun, lahko pa si kupec izbere drugi artikel za zamenjavo. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (strošek poštnine). Če bi potrošnik želel zamenjavo artikla pa stroške ponovnega pošiljanja krijemo mi.

Kupec nima pravice do odstopa od naročila, če je bil izdelek narejen po natančnih navodilih kupca, če je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, če izdelek po svoji naravi ni primeren za vračilo, če je hitro pokvarljiv ali mu je že potekel rok uporabe.

Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Stvarna napaka:

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
•če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
•če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
•če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
•če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).
 
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim hitreje, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Reklamacijski postopek:

–  na e-mail: info@planetpsov.si ali po telefonu 031 272 023 nam sporočite kateri izdelek vam ne ustreza oz. katere so njegove pomanjkljivosti,

–  istočasno nam sporočite za kateri izdelek želite zamenjavo oz. želite vračilo kupnine za ta izdelek,

–  pošljite nam izdelek po pošti nepoškodovan, čist, neuporabljen in v originalni embalaži na naslov:
Miha Soršak s.p., Soteška pot 93, 1231 Črnuče

–  najkasneje v roku 14 dni po prejemu izdelka, vam bomo le-tega zamenjali oz. vam vrnili kupnino brez stroškov poštnine.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, nemudoma reklamirajte paket pri dostavni službi Pošte Slovenije in nas obvestite o reklamaciji. 

Pritožbe in spori:

Podjetje Miha Soršak s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se bomo potrudili, da bomo pritožbe reševali učinkovito in hitro.
V primeru pritožbe se lahko kupec poveže s prodajalcem preko e-mail naslova: info@planetpsov.si ali preko telefona 031 272 023. Pritožba se odda preko e-mail naslova: info@planetpsov.si in se obravnava zaupno. 

V roku 3 delovnih dni bomo potrdili, da smo prijeli pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bomo obravnavali in ga vseskozi obveščali o poteku postopka.

V podjetju Miha Soršak s.p. se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo izvensodno (sporazumno).

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Miha Soršak s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Planet Psov, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje podatkov:

Varovanje osebnih podatkov

V spletni trgovini Planet psov ščitimo zasebnost uporabnikov in podatke uporabljamo v skladu z veljavno zakonodajo in pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Ob registraciji kupec dovoljuje spletni trgovini uporabo in zbiranje podatkov za statistične namene in pošiljanje reklamnih elektronskih sporočil. Ti podatki so namenjeni poslovanju in jih ne posredujemo v druge namene ali tretji osebi. Podatke hranimo v računalniku, ki je zaščiten z gesli. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.

Lastnik strani sledi uporabi spletnega mesta, vendar ti podatki ne omogočajo vpogleda v osebne podatke uporabnikov. Uporablja se jih zgolj z namenom izboljšanja uporabe spletne trgovine. Uporabnik je dolžan skrbeti za pravilnost in točnost posredovanih podatkov. Prav tako je odgovoren tudi za vse aktivnosti opravljene z uporabo njegovega uporabniškega računa. V primeru nepooblaščene uporabe ali utemeljenega suma nepooblaščene uporabe, mora uporabnik o tem takoj obvestiti lastnika spletnega mesta. Uporabnik se zaveže, da bo spletno mesto www.planetpsov.si uporabljal v skladu s pogoji uporabe in zagotavljal tajnost gesla.
 
Arhiviranje pogodb

Pogodbe in račune, ki jih skleneta naročnik in prodajalec, se arhivira na sedežu podjetja. Kupec lahko kopijo pridobi tako, da pošlje pisno zahtevo po elektronski pošti na
info@planetpsov.com
 
Ko kupec opravi naročilo v spletni trgovini Planet psov potrjuje, da je seznanjen in se strinja s pogoji opisanimi na teh straneh. 

Izdaja računa

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.